Ανακτηση Δεδομενων - Απορίες Πελατών

Πριν αναθέσετε την ανακτηση δεδομενων σε άλλη εταιρία, ρωτήστε:

  1. Υπάρχει χρέωση για τη διάγνωση του δίσκου;
  2. Υπάρχει χρέωση για τη διάγνωση εντός 8 εργάσιμων ωρών;
  3. Πόσες μέρες χρειάζονται για την ολοκλήρωση της διάγνωσης;
  4. Η ανάκτηση δεδομένων θα γίνει πραγματικά μέσα στο χρονικό πλαίσιο της προσφοράς;

Πολλοί πελάτες μας έχουν αντιμετωπίσει πολλαπλά προβλήματα στην ανάκτηση δεδομένων από άλλες εταιρείες, μερικά από τα οποία είναι τα εξής:

  1. Χρέωση για τη διάγνωση του προβλήματος
  2. Μεγάλος χρόνος αναμονής μέχρι να ολοκληρωθεί η διάγνωση
  3. Μη δυνατότητα ανάκτησης δεδομένων και προτροπή για αποστολή του δίσκου εκτός Ελλάδας με υψηλή χρέωση χωρίς εγγύηση αποτελέσματος.
  4. Άνοιγμα δίσκου χωρίς αυτό να απαιτείται με συνέπεια υψηλότερο κόστος και μικρότερη πιθανότητα ανάκτησης των δεδομένων
  5. Μη τήρηση συμφωνημένης προσφοράς σχετικά με τη διάρκεια ανάκτησης των δεδομένων
  6. Αδυναμία άμεσης επικοινωνίας με τον υπεύθυνο ανάκτησης

Εμείς στην FixDisk σεβόμαστε απόλυτα τον πελάτη και είμαστε πάντα διαθέσιμοι για την πληρέστερη και άμεση εξυπηρέτηση σας στο χαμηλότερο κόστος της αγοράς. Διαβάστε απόσπασμα από πελάτη μας, όπως αυτό δημοσιεύθηκε σε forum του adslgr.com:

"Εγώ προτείνω fix-disk (www.fix-disk.info) για ανάκτηση δεδομένων

Δεν πρόκειται για διαφήμιση αλλά για ενημέρωση στους απλούς χρηστές που κάποια στιγμή έχουν πρόβλημα που δεν λύνεται με τα προγράμματα που προτείνουν οι υπόλοιποι φίλοι του φορum δλδ πρόβλημα μηχανικό εν προκειμενω

Διαβάστε και την δικιά μου ιστορία

Ένα πρωί ξύπνησα και είδα στον υπολογιστή μου μπλε οθόνη ε λέω θα κάνω μια επανεκκίνηση να δούμε τι θα γίνει με τα πολλά κατέληξα ότι είχε πρόβλημα ο σκληρός λέω ας τον βάλω σε άλλον υπολογιστή να πάρω τα δεδομένα μου αλλά τπτ ξεκίναγε ακουγόταν σαν κάτι να γρατζουνάει έβλεπα τα αρχεία αλλά μετά δεν μπορούσα να πάρω τπτ έτσι ξεκίνησα να πηγαίνω από το ένα κατάστημα στο άλλο (στη Πάτρα που μένω)για να δω τι μπορώ να κάνω καθότι είχα μέσα σημαντικά για εμένα αρχεία το πλαίσιο λέει δεν αναλαμβάνουμε ,το myltirama λεει 55ευρω τα 4 γιγα ,ένας γνωστός λέει δεν μπορώ έχουν πρόβλημα οι κεφαλές μονό εταιρείες στην Αθήναa .οπότε ξεκινάω να ψάχνω εταιρείες από το google και από το φορυμ και βρήκα πάρα πολλές αλλά κατέληξα σε 7 από αυτές

Κατόπιν επικοινωνίας μαζί τουs στέλνοντας το παρακάτω μαιλ

<<γεια σας εχω εναν σκληρο δισκο 250gb και προχτες μου εβγαλε στην οθονη μπλε οθονη και μετα δεν εκανε βοοτ ουσιαστικα δλδ τα επεξε ο σκληροσ μου επειδη εχω καποια αρχεια στην επιφανεια εργασιας περιπου 80gb θα ηθελα να ρωτησω αν με καποιο τροπο μπορω να [παρω τα δεδομενα αυτα και ποσο θα μου κοστισει αυτο για να γινει.ο σκληροσ ειναι western digital και αμα τον συνδεσεισ στο πψ δουλευει κανονικα και μετα απο λιγα δευτερολεπτα εξαφανιζεται δεν φιανεται ουτε στο υλικο ουτε πουθενα>>
από ολες τις εταιρειες κατεληξα με βαση αυτό που μου απαντησανε σε τρεις 2 ακριβες και σε μια λιγο ποιο οικονομικη ετσι ξαναεστειλα μαιλ για να δω ποιο είναι το μεγιστο κοστος που μπορω να φτασω για να παρω σιγουρα τα δεδομενα μου


η μια texnikoi.com μου απαντησε :

<>.

Μετά από τα παραπάνω απλά επέλεξα να μην συνεργαστώ με αυτούς γιατί πολύ απλά δεν εκτιμούσα ότι τα αρχεία μου κάνουν 900 ευρώ

Η δευτρη ANAKTISIS μου απαντησε

<<Καλημέρα σας κύριε…………… και Χρόνια Πολλά Ο,τι αναγράφεται στο σάϊτ μας ισχύει. Μας φέρνετε το δίσκο και την επόμενη μέρα σας λέμε τι έχει , πότε θα έχετε τα αρχεία του και πόσο θα κοστίσει η ανάκτηση για να αποφασίσετε. Κατά τη δωρεάν Διάγνωση ο δίσκος σας δεν χαλάει, δεν τον ανοίγουμε. Η χρέωση εξαρτάται κυρίως από τη βλάβη και από τη χωρητικότητα του δίσκου, τον οποίο σαρώνουμε στο σύνολό του>>

Οπτε επεμενα και τους εστειλα

<<στισ 7 μερες αυτες που περασαν ρωτησα πολυ κοσμο και εκανα και ερευνα αγορας (χωρις να ενοχλησω στο παραμικρο τον σκληρο μου τον οποιο τον εχω αθικτο στην βιβλιοθηκη μου )να δω τι γινεται σε αυτεσ τις περιπτωσεις και κατεληξα στο συμπερασμα οτι οταν το προβλημα του σκληρου ειναι στο μηχανικο μερος η χρεωση ειναι αρκετα υψηλη και οτι γενικα η χρεωση δεν εξαρταται απο το μεγεθος των αρχειων αλλα απο την βλαβη του σκληρου.με δεδομενο λοιπον οτι α) ο σκληροσ μου ειναι 250gb εγω θελω τα 80gb αλλα αυτο μαλλον δεν επηρεαζει την κατασταση β) ο σκληροσ μου εχει προβλημα μηχανικο και οχι λογισμικο (μαλλον κεφαλες απο οτι διαβασα σε forum με βαση τον θορυβο που κανει) και τα δεδομενα με τα καταλληλα ανταλλακτικα ειναι ανακτησιμα γ) οτι ειμαι απο πατρα και δεν μπορω να κανω βολτεσ τισ εταιρειες ανακτησης στη αθηνα δ)με βαση το ψαξιμο που εκανα οτι ενα λογικο κοστος για αυτην την περιπτωση για να κανω και εγω την δουλεια μου και εσεις να μην μου κανετε <<δωρο>> ειναι
απο 400 μεχρι και 700 ευρω(μαζι με φπα) ( καπου ειδα και 900 αλλα το θεωρω τελειως παραλογο για την δικια μου περιπτωση)

ε) ειμαι διατεθημενος να πληρωσω αυτα τα χρηματα προκειμενου να παρω τα εγγραφα μου

θα σας παρακαλουσα να με ενημερωσετε ποιο ειναι το μεγιστο κοστος που εσεις εκτιματε απο παρομοιες περιπτωσεισ με την δικια μου ,που σιγουρα θα ειχατε ,που θα επιβαρυνθω για να γινει η δουλεια μου. εδω θα ηθελα να τονισω οτι αν παω σε ενα κοστοσ ανω των 600 ευρω θα το σκεφτω πολυ σοβαρα να προχωρησω ετσι (αποψη μου παντα) ειναι οτι ειναι προτιμοτερο αν καθισταται δυνατο να γινει μια καλυτερη τιμη και να κανουμε την δουλεια παρα να μην γινει καθολου και εγω να μην παρω τα εγγραφα αλλα και εσεισ την δουλεια-χρηματα με απλα λογια ζηταω να μου πειτε αν το μεγιστο κοστος ξεπερνα η μπορει να περιοριστει στα 600 ευρω

υπαρχουν και αλλες εταιρειες αλλα επελεξα εσας για 2 λογους α)μου φαινεστε ποιο εμπειροι, β)οι πελατες σας ειναι σημαντικες εταιρειες και ιδρυματα και το οτι σας επελεξαν κατι σημαινει.>>

και μου απαντησανε

<<Καλημέρα σας κύριε ……………… Θα σας πρότεινα να αποτανθείτε σε εκείνον που σας έδωσε τιμή 400-700 ευρώ κι όχι σ' εμάς. >>


αν είναι δυνατόν δηλαδή με γράψανε κανονικά δεν ενδιαφερθήκανε καθόλου για να πάρουν την δουλειά ούτε καν να πείσουν ότι μπορούν να τα πάρουν ώστε να τους δώσω τα λεφτά και αυτό γιατί πολύ απλά νομίζανε ότι δεν με έχουν ανάγκη αλλά εμένα η αλήθεια είναι ότι δεν με έχουν, μετα από αυτό το μαιλ όμως χάνουν η δεν χάνουν και οποιονδήποτε διαβάζει αυτό το ποστ

και



η Τρίτη FIXDISK και ποιο οικομική μου απάντησε



<<Αξιότιμε κε …………………., το ακριβές κόστος ανάκτησης δεδομένων προκύπτει μόνο ύστερα από διάγνωση του προβλήματος. Ενδεικτικά, το κόστος κυμαίνεται από 50 € μέχρι και 600 €, ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζει το αποθηκευτικό μέσο. Στην δική σας περίπτωση το κόστος αναμένεται να προσεγγίσει τα 400 €. Η διάγνωση του δίσκου γίνεται εντός 8 εργάσιμων ωρών και είναι δωρεάν. Η παραλαβή του δίσκου γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης. Η εταιρεία θα παραμείνει κλειστή από 24/12 μέχρι 31/12. Στις προαναφερόμενες τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α. 19%>>


Οπότε ξαναέστειλα



<<θα ηθελα μερικεσ διευκρινησεις αρχικα το προβλημα το δικο μου ειναι προβλημα μηχανικο και οχι διαγραφης η απωλειας δεδομενων ετσι σας ερωτω μπορειτε με μεγιστη τιμη τα 714 ευρω μαζι με φπα (αφου ειπατε μεγιστο 600 με φπα )να μου ανακτησετε τα δεδομενα απο σκληρο με μηχανικο προβλημα(99% προβλημα κεφαλων). αυτο που με ενδιαφερει ειναι τα δεδομενα απο οτι εψαξα και καταλαβα 99% ειναι ανακτησιμα αρκει να υπαρχει ο καταλληλοσ εξοπλισμος και τα καταλληλα ανταλλακτικα. οποτε θα ηθελα να με ενημερωσετε αν ειστε σε θεση να μου παρεχετε τα δεδομενα μου με μεγιστη τιμη την παραπανω αυτο που με ανχωνει και δεν σας το εστειλα ακομα ειναι οτι λετε no data no pay αυτο ειναι πολυ καλο για καποιον που λεει αν γινεται οκ, εγω θελω να γινει, δεν ξερω αν καταλαβινετε την διαφορα. θα επερνα τηλ μου ειπατε οτι η εταιρεία θα παραμείνει κλειστή από 24/12 μέχρι 31/12 ετσι και εγω θα παρω τηλ στισ 2 του μηνοσ ημερα Σαββατο για να ρωτησω τα τυπικα πωσ να τον στειλω καθοτι απο πατρα,κτλ υ.γ πειτε μου οτι γινεται και οτι μπορειτε γιατι υπαρχουν καποιεσ αλλεσ εταιρειες που ειρωνικα απαντανε αν καποιοι σας λενε οτι μπορουνε πηγαινετε σε αυτους με υφος 1000ων καρδιναλιων>>

Και μου απάντησε

<<Σε περίπτωση που μπορέσουμε να ανακτήσουμε τα δεδομένα σας, το μέγιστο κόστος θα ανέλθει στα 600 € (+Φ.Π.Α. 19%). Σε αντίθετη περίπτωση δεν υπάρχει καμία χρέωση και το αποθηκευτικό μέσο επιστρέφεται στην αρχική του κατάσταση. Πολλοί πελάτες μας ανάκτησαν επιτυχώς τα δεδομένα τους μέσα σε 48 ώρες με κόστος μέχρι και 5 φορές χαμηλότερο από τον ανταγωνισμό. Αν επιθυμείτε επιπρόσθετες διευκρινήσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου τηλεφωνικώς. Σας ευχαριστώ.>>

Οπότε και αποφάσισα να τους τον στείλω και το έκανα μαζί με έναν εξωτερικό σκληρό για να βάλουν τα ανακτήσιμα αρχεία .σε μια εβδομάδα είχα πίσω τα αρχεία μου με κόστος 600ευρω μαζί με φπα .θα μου πείτε και πάλι πολλά είναι αλλά για μένα δεν ήταν τόσα πολλά για τα αρχεία που ήθελα το θέμα είναι ότι η fix disk αναγνώρισε την ανάγκη για τα αρχεία μου και δεν με κοίταγε μόνο στην τσέπη και αν θέλετε συνηδειτοποιησε πόσο ήταν το μέγιστο κόστος που εκτιμούσα τα αρχεία μου. γιατί πχ αν μου έλεγε 900 δεν θα τα έπαιρνα γιατί πολύ απλά δεν τα κοστολογούσα τόσο
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κύριο Δημήτρη (δεν ξερώ αν θέλει να αναφερθώ στο επώνυμο του)που του ανήκει η εταιρεία και είχαμε μια άψογη συνεργασία χωρίς να με ξέρει και μιλήσαμε μόνο 2 φορές στο τηλέφωνο όλη η άλλη επικοινωνία ήταν μέσω μαιλ"